Webinar Tozo controle

Vorige week zijn er door onze accountmanagers Alex Tamminga en Marjorie Stots drie webinars verzorgd over de Tozo controle. Het grote aantal aanmeldingen heeft laten zien dat veel gemeenten en andere organisaties geïnteresseerd zijn om meer te horen over de werking van het nieuwe product. Maar liefst 240 mensen schreven zich in voor het webinar. 

Onderwerpen

Tijdens het webinar zijn de deelnemers geinformeerd over onder andere:

  • De uitwisselmomenten;
  • Het aanleverbestand en de belangrijkste aandachtspunten daarbij;
  • De gegevens die wij rapporteren en hoe je die moet interpreteren;
  • De cijfers tot nu toe; het aantal getoetste dossiers en het percentage dat wij als nader te onderzoeken aanmerken.


Daarnaast werd er aan de hand van voorbeeldbestanden uitleg gegeven over de inhoud van de rapporten en kwam het urencriterium van de Belastingdienst aan bod. Via de chat konden mensen hun vragen indienen. Deze vragen werden vervolgens aan het einde van de presentatie behandeld. 

Presentatie en meer info

Het is niet mogelijk om het webinar terug te kijken, maar bij voldoende animo zullen we nog een exra sessie organiseren. De presentatie vindt u hier. Voor meer informatie of vragen kunt u terecht bij Alex en Marjorie via accountmanagement@inlichtingenbureau.nl of bezoek de productpagina