Update: portaal zorg (GGk) weer bereikbaar

Update 16.30 uur: Op dit moment is het klantportaal weer bereikbaar en is het Wmo en Jeugdwet berichtenverkeer weer op gang gekomen. Alle portaal aanleveringen zijn gecontroleerd en verstuurd en achtergebleven berichten zijn opnieuw aangeboden richting VECOZO, de wachtrij van aangeleverde bestanden is leeg. Onze beheerafdeling monitort het portaal en het berichtenverkeer op dit moment nog nauwgezet om eventuele terugvallen te voorkomen. 

Update 14.30 uur: Helaas is er nog steeds geen berichtenverkeer mogelijk. Wij werken hard aan een oplossing en hopen u zo spoedig mogelijk meer informatie te kunnen geven over de storing. Houdt deze pagina in de gaten voor meer nieuws.

Wegens een storing is het momenteel niet mogelijk om iWmo en iJw berichten via het portaal Zorg (GGk) te versturen. Om deze storing zo spoedig mogelijk te verhelpen zal het portaal enige tijd offline gaan. Het portaal is dan niet beschikbaar. Het berichtenverkeer via de webservice loopt wel gewoon door. Wij houden u via de website op de hoogte van de laatste stand van zaken.

Contact
Heeft u naar aanleiding van bovenstaande informatie vragen? Neem dan contact op met onze servicedesk. Dit kan telefonisch via 0800 22 11 22 of per e-mail via servicedesk@inlichtingenbureau.nl. Wij helpen u graag verder.