Tijdelijk geen verwerkingsverslag DKD

Via het Digitaal Klantdossier wordt op het gebied van werk en inkomen informatie gedeeld door Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen (UWV), de Sociale Verzekeringsbank (SVB) en gemeenten. Om een volledig gevuld DKD voor burger en uitvoeringsorganisaties te kunnen garanderen, is digitale aanlevering van de gegevens door partijen wettelijk verplicht.

Geen inzage in verwerkingsverslag

Levert u voor DKD een bestand aan via ons klantportaal Werk en Inkomen? Dan ontvangt u na het aanleveren van een bestand de statusmelding ‘’Wachtrij en Bezig’’. Het bestand wordt veelal wel correct verwerkt, maar is vervolgens niet zichtbaar. Hierdoor is het tevens niet mogelijk om te via het verwerkingsverslag te controleren of de verwerking van DKD gegevens is geslaagd.

Via onze interne systemen kunnen wij wel zien of het DKD bestand correct is aangeleverd. Indien u wilt weten of de DKD aanlevering is geslaagd, adviseren wij u om contact op te nemen met onze servicedesk via 0800 22 11 22 of per mail via servicedesk@inlichtingenbureau.nl. Wij helpen u graag verder. 

Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een oplossing, die naar verwachting begin mei is gerealiseerd. Wij houden u via berichtgeving op onze website op de hoogte.