Storing DKD berichtenverkeer opgelost

Het automatisch en elektronisch routeren en beantwoorden van berichten verloopt via de Routeervoorziening Digitaal Klantdossier. Gister – om 16.38 uur- lieten wij u al weten dat het wegens een storing, in het elektronisch routeren van DKD berichten, niet mogelijk was om gegevens op het gebied van DKD uit te wisselen. Dit gold zowel voor het inlezen van gegevens als voor het bevragen van gegevens via het Digitaal Klantdossier. De storing is opgelost. Zowel het bevragen als het inlezen van gegevens via het Digitaal Klantdossier functioneert weer naar behoren.

Oorzaak

Op 21 september hebben wij een wijziging doorgevoerd in het systeem. Deze wijziging veroorzaakte problemen in de DKD gegevensuitwisseling. Zowel gister als vanochtend hebben wij deze wijziging teruggedraaid. Verschillende testen laten zien dat de gegevensuitwisseling voor DKD weer soepel verloopt.

Contact en informatie

Heeft u vragen of opmerkingen over bovenstaande informatie, dan horen wij dat graag van u via 0800 - 222 11 22 of via servicedesk@inlichtingenbureau.nl

Onze excuses voor het ongemak.