Projectmanager - 36 uur

""

Wil je werken voor een dynamische organisatie met een maatschappelijke relevantie? Vind je het leuk om mensen dan wel projecten aan te sturen en te motiveren? Heb je daarnaast ervaring met het uitvoeren van ICT-projecten en word je hier enthousiast van? Lees dan vooral verder! We zijn op zoek naar een projectmanager voor onze projectorganisatie. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en staat in direct contact met onze de klanten.

Wat ga je doen?

De reguliere organisatie van het Inlichtingenbureau bestaat uit de afdelingen Ontwikkeling, Beheer, Relatiemanagement en Ondersteuning en kent daarnaast een projectorganisatie die gericht is op het ontwikkelen en (tijdelijk) beheren van nieuwe producten en diensten op voorbeeld het gebied van onderwijs of schuldhulpverlening.

Als projectmanager ben je verantwoordelijk voor de voorbereiding, realisatie en rapportage van projecten. Je werkt samen met de analist/architect voor (potentiële) klanten, stelt projectplannen op en bespreekt de inhoud met de projectleiding en je projectteam. Het team dat je aanstuurt, stel je zelf samen en bestaat uit zowel eigen medewerkers (binnen de projectorganisatie van het Inlichtingenbureau) als externe inhuur. Daarnaast draag je zorg voor het tijdelijk beheer en de overdracht van nieuwe producten en diensten aan de reguliere organisatie. Waar nodig zet je nieuwe werkwijzen en innovaties neer die gelijk zijn aan de ambities van het Inlichtingenbureau. Ook rapporteer je over de voortgang van het project richting de opdrachtgever en andere belanghebbenden.

Jouw profiel

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau (richting projectmanagement);
  • Je hebt kennis over de decentrale overheid en sociale zekerheid, ICT-toepassingen en softwareontwikkeling;
  • Je bent bekend met (gangbare methoden voor) ICT-projectmanagement;
  • Je beschikt over de volgende competenties: klantgericht, leidinggeven, oordeelsvorming, overtuigingskracht en resultaatgericht.

Wat hebben we jou te bieden?

  • Je wordt onderdeel van een innovatieve organisatie en een maatschappelijk betrokken team;
  • Een fijne werkplek in het centrum van Utrecht (ons kantoor ligt op loopafstand van het Centraal Station) met een informele sfeer;
  • Een marktconform salaris op basis van een 36-urige werkweek aangevuld met een 13e maand en een pensioenregeling bij het ABP;
  • Ruime opleidingsmogelijkheden;
  • Uitstekende regelingen die bijdragen aan goede werk-privé balans. Zoals 50% betaald ouderschapsverlof, flexibele werktijden, 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om deze met 5 dagen uit te breiden.

Interesse?

Als bovenstaand profiel je aanspreekt en je geïnteresseerd bent in de vacature, stuur dan zo snel mogelijk je CV en een motivatie naar solliciteren@inlichtingenbureau.nl. Wil je meer weten over de functie of de organisatie, neem dan contact op met onze HR adviseur Julia Veenendaal via 06-52749736 of stuur een email naar jveenendaal@inlichtingenbureau.nl.  

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.