Medewerker servicedesk 36 uur

Lever een bijdrage aan het bereiken van sociaal maatschappelijke doelen!

Stichting Inlichtingenbureau is een dienstverlenende organisatie die gegevens over burgers voor gemeenten ontsluit en verrijkt. Door het ontwikkelen en aanbieden van informatieproducten, gericht op de gebieden Werk & Inkomen, Onderwijs, Belastingen en Wmo & Jeugdzorg kunnen gemeenten efficiënter werken. Gemeentemedewerkers krijgen hiermee beter inzicht in wat eerlijk en juist is voor hun inwoners.

Binnen de afdeling Relatiemanagement hebben wij een vacature voor de functie van:

Medewerker Servicedesk (m/v)- 36 uur p/wk

(Let op! De inschrijftermijn voor deze vacature is verlopen).

De uitdaging

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die op zelfstandige wijze ondersteuning biedt aan alle gebruikers van producten en diensten van het Inlichtingenbureau. Je fungeert als eerste aanspreekpunt en kunt daarbij vertrouwen& op ruime kennis van onze producten en diensten, de bijbehorende applicaties en systemen, sociale wet- en regelgeving en het gemeentelijk landschap. Je lost zelfstandig vragen op, detecteert bugs in applicaties/systemen, adviseert onze gebruikers en geeft instructies. Tenslotte bewaak je of de afhandeling van het proces naar tevredenheid is verlopen.

Een greep uit het takenpakket

  • Je inventariseert klantincidenten en klachten en analyseert deze. Waar mogelijk los je deze zelfstandig op; waar nodig schakel je gespecialiseerde collega’s in om tot een oplossing te komen.
  • Je registreert alle acties zorgvuldig in ons CRM systeem Topdesk.
  • Je levert een actieve bijdrage aan de vervaardiging van handleidingen en instructies.
  • Je voert geplande belacties uit en brengt klantwensen en –behoeften actief in kaart.

Wie ben jij?

  • Een servicegerichte teamspeler met aantoonbare werkervaring op een klantenservice, help- of servicedesk;
  • Je denkt proactief mee en je bent er op gericht om de klant altijd een stap voor te zijn;
  • Je bent betrouwbaar en het nakomen van gemaakte afspraken is voor jou een vanzelfsprekendheid;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden; dat betekent niet alleen dat je de Nederlandse taal goed beheerst (in woord én geschrift), maar ook dat je goed kunt luisteren en belangrijke boodschappen weet op te pikken uit een gesprek;
  • Je bent stressbestendig en gemakkelijk in de omgang en je voelt je thuis in klant- en resultaatgerichte, maar informele werksfeer.

Daarnaast heb je

  • Een aantoonbaar MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis van ICT-toepassingen op gebruikersniveau.

Wij bieden

Een dynamische functie binnen een groeiende organisatie in het centrum van Utrecht (zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer). De medewerkers van het Inlichtingenbureau vormen een sterk team dat zich kenmerkt door diversiteit, openheid en een positieve werksfeer. Wij bieden een marktconform salaris op basis van een 36-urige werkweek, 13e maand en een pensioenregeling bij het ABP. Daarnaast investeert het Inlichtingenbureau in haar werknemers door het aanbieden van ruime opleidingsmogelijkheden. Het Inlichtingenbureau hecht aan een goede balans tussen werk en privé wat gereflecteerd wordt in het arbeidsvoorwaardenpakket.

Interesse in de functie?

Is je interesse gewekt en denk jij de geschikte kandidaat te zijn voor de functie van Medewerker Servicedesk? Stuur dan zo snel mogelijk je CV en een motivatie naar: solliciteren@inlichtingenbureau.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.