Webinar 'Nieuwe Informatiediensten voor Gemeentelijke Schuldhulpverlening’

Het inlichtingenbureau (IB) ondersteunt gemeenten bij het uitvoeren van hun taken rondom de wet Gemeentelijke Schuldhulpverlening (wgs). Inmiddels zijn onze nieuwe informatiediensten opgeleverd en delen wij graag de laatste ontwikkelingen met u! Daarom organiseren wij een interactief Webinar 'Nieuwe Informatiediensten voor Gemeentelijke Schuldhulpverlening’ op dinsdag 21 maart van 11:00 tot 12:00 uur. 

Welke onderwerpen komen er aan bod? 

Tijdens dit webinar komende volgende onderwerpen aan bod: 

  • introductie nieuwe informatiediensten ‘Besluit tot toegang’ en ‘Plan van Aanpak’;  
  • de procedure om aan te sluiten op de dienstverlening; 
  • demonstratie van de nieuwe informatiediensten in het portaal Schuldhulpverlening. 

Uiteraard is er ook de gelegenheid tot het stellen van vragen.  

Meld u nu aan!  

Bent u en/of een collega geïnteresseerd in het webinar? Meld u dan uiterlijk vrijdag 17 maart aan via deze link. U ontvangt dan na de deadline een bevestigingsmail met een link naar de betreffende Teams omgeving. Voor vragen en meer informatie kunt u contact opnemen met onze accountmanagers via accountmanagement@inlichtingenbureau.nl.