Vooraankondiging tevredenheidsonderzoek

In de week van 6 november gaat het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek van Stichting Inlichtingenbureau van start. Wij doen ons uiterste best om de kwaliteit van onze producten en diensten voortdurend te verbeteren. Daarom willen wij graag weten wat u van onze organisatie en dienstverlening vindt.

Deelname belangrijk voor verbetering dienstverlening

Het onderzoek biedt handvatten om op de juiste wijze te (blijven) investeren in de klanttevredenheid en het aansluiten van de diensten op uw wensen. Daarnaast is het mogelijk om de effecten van eventuele wijzigingen in onze (informatie)dienstverlening te evalueren. U ontvangt daarom in de week van 6 november een uitnodiging om deel te nemen aan ons tevredenheidsonderzoek.

Extern bureau

Om een objectief beeld te krijgen en anonimiteit van de antwoorden te kunnen garanderen, wordt het onderzoek uitgevoerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau: Markteffect. Zij gaan vertrouwelijk met uw gegevens om. U wordt door hen uitsluitend voor het klanttevredenheidsonderzoek van het Inlichtingenbureau benaderd en daarna niet meer.

Wij hopen van harte dat u van de gelegenheid gebruikmaakt om de vragenlijst in te vullen.